(( ثورة 25 يناير الآمن الوطنى فى مصر ))
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(( ثورة 25 يناير الآمن الوطنى فى مصر ))

(( زمن التغيير ))

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ارجوكم حلولى مشكلتى حياتى جحيم

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

المساهمات : 112

ارجوكم حلولى مشكلتى حياتى جحيم  Empty
مُساهمةموضوع: ارجوكم حلولى مشكلتى حياتى جحيم    ارجوكم حلولى مشكلتى حياتى جحيم  Emptyالخميس مارس 31, 2011 3:24 pm

انا عمرى 37 سنة متزوجة وعندي طفلين 4-3 سنوات وعايشة خارج مصر زوجي اكبر منى 17 سنة متزوجين من 5سنين ونص اتجوزنا صالونات في 15 يوم وسافرت معاه من> جوازنا وكنا مش واحدين على بعض وكان يعاملنى وحش ويمكن غلطة عمرى اني حكيت له عن حياتى الماضية حيث اننى عشت حياة تعيسة امي تركتنى لابى من> كنت عمرى سنة واحدة ولم اراها طول حياتى ولا اعرف شكلها ووالدى تزوج من احرى وكان لا يحبنى بسببها وعشت مع جدتى واعمامى هى الوحيدة الصدر الحنين ليا وعشت حياة منعزلة عن كل الناس بسبب اعمامى وعماتى غير متزوجين وكانوا يريدونى مثلهم حتى اتجوزت من زوجي كان بالنسبة لي الملجشا بعد الجواز طالبت عمي بميراثي من ابويا رفض يديهونى لانه كان مكتوب باسمه وقاطعونى من 4 سنين ونص وماليش حد في مصر غير اهل جوزى ناس افاضل المهم زوجي من> ان حطيت له حياتى انتهزها فرصه وكل ما يحدث خلاف بينا يعايرنى ودايما يحسسنى انى مش في بيتي كانى شغاله فيه بالاجر مع العلم اننا نعيش في بيت ملكنا في منطقة منعزلة ليس حوالينا حد باقعد بالشهر مخرجش من البيت وولادي ميعرفوش حد نهائي لحد ما هيدخل المدرسة ابنى ه>ا العام المهم مشكلتى ان جوزى عارف انى ماليش حد وانا عايشة في الغربة لسه امبارح قايللي انا مش عايزيك ششوفيليك حتة روحي فيها والمصيبة اولادي مش عايزنى اخدهم ولانى عايشه في امريكا القانون في صفه لان الولادي امريكان وماعنديش ولا بيت في مصر ولا فلوس ولا اي حاجة انا مشكلتى اولادى وحياتى معاه بقت جحيم مش قادرة اعيش في بيت حاسه فيه انه كارهنى عارفين خناقة امبارح على سبب تافه جدا عملت في العشاء اكل وولادي طلبوا في الغداء حواوشي اتهمنى انى باضيع فلوسه ودايما محسسنى انى ماكنتش باكل الا لما جيت بيته ويقولي انتى محظوظة انك عايشه معايا لحد الوقتى قولوالي اعمل ايه عماله احايل فيه من امبارح لحد الوقتى يقفل التليفون في وشي وقلبه اسود جدا تبقى دي حياة واعمل ايه في ال>ل ده حاسه انه كان مخلينى في البيت لحد ولادي ما يعتمدوا على نفسهم ويرمينى في الشارع غير انه مش بيهتم انىا جيب حاجة لمظهري كزوجة هاملنى كانى خدامة ودادة لاولادة مش محسسنى اني امهم بل شغاله عندهم قولوالي بالله عليكم احل مشكلة كرامتى اللي ضاعت ازاي ولو رمانى اروح فين واخد ولادي ازاي وده مش بيرحم انا حياتى كزوجة منتهية وماليش حد في الغربة دي غير ربنا وهو مش بيسمع لحد نهائي حتى امه

https://sawretianair.roo7.biz

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» دى حياتى قبل القران و الورقة..و دى حياتى بعد القران و الورقة..!!!!!